Isnin, 2 Ogos 2010

MINI MAHA PERLIS 2010




dah lama aku x menjenguk blog ni.....asa nya dah 2 bln....
ermmmmm...walaupun idea tuk menulis dlm blog ni membuak-buak...
terpaksalah aku pendam dulu.....
kat cni aku nk g tau kt korang2 yg menjengah blog ni tentang PAMERAN MINI MAHA 2010 KAT PERLIS....
mingu lps aku blk kg aku kt abi....
walaupun x da cuti...he3...
dan la gak aku p melawat pameran ni ngan mak aku....
walaupun pameran ni x besaq mana bnyk juga la yg buleh kita tngk...
contoh nya ikan keli yg besaq...
x nah aku tngk ikan keli besaq tu lagi....
selain dari tu ada pokok orkid yg sngan cantik la....
bonsai pun ada gak....pameran ni dari bnyak agensi....
mcm MADA.PERHUTANAN.UNIMAP......
dan x lupa gak buah2 yg jarang kita tengok....
mcm buah belinggai....
makan sedap.......tp ssah tau nk dapat....nanas madu pun ada.....
ermmmmmmmmmmmmmmm...yg x nh tengok pokok angur ugi la lau x p...sbb ada pokok angur tang tu....yg ni lagi 1 yg menarik...
dari UNIMAP...pokok geti.....
negeri lain x tau la ngil pa pokok ni....
tp negeri aku pnggil geti la....
masak lemak...fuhhhh cukup sedap.....
ni aku boh la gambaq tuk sapa2 yg nk tengok.....
maaf juga lau bahasa yang aku guna ni ramai yg x faham...
sbb aku guna loghat negeri aku.....
cukup kot wat kali ni.....
dadaaaaaaaaaaa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan