Ahad, 8 Ogos 2010

PERLIS ( PERMAIN LAGI MEMPERSONA) EDISI KEDUA


ampa semua ingt x lg perlis permai lg mempersona edisi pertama???????
lau x ingat tu buleh baca balik lano...
ni sambungan dia....tuk edisi kedua....
meh pakat mai baca apa yg aku nk tulis ni.....
al kisah nya 2 hari lepas...
ada ler sorang pengajar aku tu....
dia buleh tnya aku apa yg best kt perlis???????????????
lau ampa semua dok kt tmpat aku apa yg ampa semua nk jwb ha??????
aku pun jawap la perlis ada ladang anggur.....
separuh mati dia x pecaya...kwn2 aku pun tau ladang anggur kt perlis tu penah masuk majalah 3....dlm surat habaq x yah nk kata la.....
mmang ada pun.....
baru aku tau ramai lagi yg x tau apa yg menarik nya kt negeri tanah tumpah darah aku....dalam blog aku ni edisi ari ni...
aku nk tulis la sal negeriku yg tercinta ni....
untuk encik yg x tau apa yg best kat perlis tu...
meh la jengok blog ni....
tmbah pengetahuan....
hrp2 phm la loghat aku ni....sbb nya bini dia pun org utara gak....
mula sekali nak habak mai kt ampa semua pasai gua kelam....

GUA KELAM

gua kelam adalah satu-satunya gua yg terdapat titi gantung kt dalam dia...lagi 1 mn ada gua lain di malaysia mcm ni....
bahkan didunia pun ada 2 ja pun gua yg ayaq mngaleq kat bawah nya...
satu lagi ada kt brazil...
lau ampa nk bukti kukuh pndai2 la guna teknologi no....
guna la laman sesawang no....
mmang perlis kecik ja...
org kata besaq taik mata ja.....
tp klbhn dia bnyk....
anak perlis x da yg tebiaq.....
balik pada gua kelam td la.....
lau ada yg x nh p tu...
ambik la peluang p tngk khazanah beharga dunia yg terdapat di negeri
PERLIS INDERA KAYANGAN.....

ermmmmm asa nya cukup la tuk edisi ni...
t aku cita lbh lnjut lg no...
sbb bnyk tmpat lain yg aku nk ampa semua org luaq dr ngeri perlis tau....
ni dia gmbaq gua kelam...
tngk la.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan