Isnin, 24 Mei 2010

SIAPA AKU??????



aku adalah seorang pelajar DIPLOMA TEKNOLOGI BINAAN ILP KOTA BHARU... sekarang aku berada dalam semester 4...
asal nya aku adalah seorang pelajar IKBN KUALA PERLIS DALAM JURUSAN BINAAN BANGUNAN...
dah x der pilihan tuk aku sambung diploma kat tempat lain....
terpaksalah aku sambung belajar kat cni...kat negeri kelantan....
ahhhhhhhhhhhhh....
dunia asing bagi aku..........
korang semua nak tau x.....?????
dekat IKBN adalah tempat paling bestttt sangat......
tp bila aku dtg blajar kat cni.....
tuhan jer yg tahu.......
segala-galanya serba x kena.......
terpaksalah aku lalui kehidupan kat cni dalam keadaan yg terpaksa......
apa-apa pun bnyak ketidak puasan ati aku kat cni....
segala-galanya aku x puas hati....
noleh dikatakn semua nya aku x puas ati......
korang nk tau apa yang aku x puas ati?????
emmmmmmmmmmmmm
tungulah t aku coretkan kat laman BLOG aku ini.....
sbb sekarang aku x punya masa yg cukup tuk menulis.......
apa2 pun akan aku cari masa tuk menulis semua tu...
sbb aku nk semua org tahu.........
ini adalah ALTENATIF tuk aku bersuara...
disini suaraku x didengari.....
so x salah ler aku guna ruangan MAYA ini tuk luahkan isi ati aku.......
emmmmm
tungu lah tulisan aku seterusnya.......

1 ulasan: