Isnin, 24 Mei 2010

~~~~AWAL MULA PERTAMA MULA~~~~

assalamualaikum dan slm sjhtera....
syukur kpd yg esa , yg masih mmberi nafas utk aku mmulakan rentetan perjalanan hidup aku pd pg ini...trlebih dahulu aku ingin mengucapkan terima kasih kpd sahabat aku KHAIRUL ZAMAN yg mmpekenalkan ruangan BLOG ini utk aku menulis idea , pendapapat , luahan hati dan juga menulis kisah perjalanan hidup yang aku lalui hari demi hari..terima kasih juga aku ucapkan kpd SITI AISHAH kawan baik aku yg turut menyokong aku tuk mnjadi salah seorang BLOGGER...AWAL MULA PERTAMA MULA dalam ruangan BLOG ini , ingin aku tegaskan bahawa apa yg aku paparkan mlalui BLOG ini adalah pendapat peribadi aku sendiri..tidak ada sebarang campur tangan , desakan mahupun pengaruh daripada sesiapa pun..segala ketidakpuasan hati yang aku tulis dan paparkan juga adalah yang lahir dari diri aku sendiri.tidak ada pengaruh dari sesipa pun.sebenarnya minat utk aku mnjadi BLOGGER lahir setelah aku rasakan perjalanan hidup aku kini semakin ditindas dalam erti kata lain kehendak , pendapat serta kebebasan untuk ku bersuara amat lah terhad...
apa pun akan aku ceritakan diruangan yg akan aku wujudkan kemudian..aku harap dengan ada nya BLOG ini dapatlah aku mnyuarakan pendapat serta idea-idea yg lahir drpd kotak pemikiran aku sebagai seorang pelajar dan rakyat malaysia yang diberikan hak UNTUK BEBAS BERSUARA.kpd pelayar-pelayar BLOG yang melayari BLOG aku ini , aku mngharapkan komen yg membina supaya dapat aku mningkatkan pretasi penulisan aku.jika penulisan aku ini juga mnyentuh hati mana-mana pihak maaf aku ucapkan.. sbb apa yg aku tulis ini adalah salah satu jalan untuk aku mnyuarakan pendapat.sekian dulu untuk mukadimah aku sebagai BLOGGER baru........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan